Koniec dlhým radom na pošte. „Objednať“ sa po novom môžete aj z domu
Slovenská pošta prichádza s novou aplikáciou. Vďaka nej uľahčí zákazníkom jednotlivé úkony na pošte.
BRATISLAVA 30. októbra - Slovenská pošta predstavila po platbe kartou ďalšiu službu, ktorá pomôže zákazníkom. V novej mobilnej aplikácii nájdete prehľadné informácie o svojich zásielkach, pri ktorých si môžete zmeniť miesto a dátum doručenia. Aplikácia taktiež poskytne informácie o pobočkách pošty a je prepojená s jej vyvolávacími systémami. Budete sa môcť tak napríklad vyhnúť zbytočnému čakaniu, informoval o tom TASR. „Mobilná aplikácia je jednou z významných inovácií, ktorá posúva poskytovanie moderných poštových služieb na ďalšiu úroveň," povedal riaditeľ Slovenskej pošty, Peter Helexa.
Vďaka novej aplikácii uvidíte, koľko ľudí práve čaká v rade na pošte
Aplikácia Slovenskej pošty ponúka množstvo užitočných noviniek. Pridajte zásielky zadaním podacieho čísla alebo naskenovaním čiarového kódu čísla zásielky, napr. z Oznámenia o uložení zásielky (žltý lístok) a zistite, koľko dní ostáva do ukončenia uloženia zásielky na pošte. Cez aplikáciu si ľahko predĺžite dobu uloženia, alebo zmeníte dátum doručenia. Nielenže zistíte, koľko ľudí práve čaká v rade na jednotlivé služby, ale viete si vytvoriť aj poradový lístok priamo v aplikácii ešte pred návštevou pošty pre rýchlejšie vybavenie.
Je plánovaná aj funkcia, vďaka ktorej si budete môcť naplánovať presný termín návštevy
Najvýznamnejším prínosom novej aplikácie je, že si všetko môžete vybaviť v pohodlí domova. Prepojenie aplikácie s prevádzkovými systémami pobočiek bol technicky náročný proces a vývojári na tom pracovali pol roka. V budúcnosti by mali pribudnúť aj ďalšie funkcionality ako napríklad naplánovanie návštevy pošty na presný termín.