FOTO: Najsexi hasičský kalendár si pozreli milióny ľudí. Nejde len o vypracované telá, ale aj o dobrú vec
Len minulý rok sa kalendár distribuoval do viac ako stovky krajín.
Bude to už 29 rokov, keď sa austrálski hasiči po prvýkrát rozhodli pomáhať prírode unikátnym spôsobom - vytvorili kalendár, na ktorom ukázali svoje vypracované telá, ale aj zvieracích miláčikov. Množstvo fanúšikov si príde na svoje aj tento rok, fotiek bude dokonca ešte o niečo viac, píše Good News Network.
Najrôznejšie druhy zvierat
Dôležitou časťou kalendára sú zvieratá. „Dostali sme viac ako 5 000 fotografií rôznych druhov zvierat z celého sveta,“ hovorí kreatívny režisér celého projektu, Crystal Doohan. Každý zapojený samozrejme verí, že práve jeho zvieratko bude súčasťou sexi kalendára. „Prihlásila sa aj jedna pani z Moskvy, ktorá chcela svoju mačku poslať rovno do Austrálie. Vybrať, ktoré zvieratká budú tie pravé, nám zaberie celý jeden mesiac,“ vysvetľuje.
Okrem základných edícií, klasickej, mačacej, psej, konskej a mixovanej, bude prvý raz dostupná aj špeciálna letná edícia. Obsahovať bude fotografie hasičov, pózujúcich na ikonických austrálskych plážach. Vyzbierané peniaze poputujú rôznym svetovým organizáciám zameraných na záchranu divočiny.
Prihlášku poslali mama so starkou
Jeden zo zúčastnených hasičov, Ben Church, má jasno už aj v tom, komu kalendár venuje: „Chcel som to spraviť pre svoju mamku a starkú. Boli na mňa veľmi pyšné, no tiež ma aj poriadne pred kolegami strápnili. Ony boli totiž tie, ktoré moju prihlášku s fotkou poslali.“
Ďalšia nová tvár kalendára, Ricky Smith, o svojej prihláške nevedel vôbec: „Niekto mi cez telefón s gratuláciou oznámil, že som bol vybraný do nového vydania kalendára austrálskych hasičov. Hovorím si, veď ja som nikam nič neposielal, tak o čom to hovorí? Neskôr som zistil, že ma tam bez môjho vedomia prihlásila moja priateľka. Ani som sa nenazdal a už som stál pred siedmimi členmi fotoštábu. Bol som úplne vydesený. Nikdy som si nespravil ani selfie,“ dodal.
Na Facebooku tento hasičský kalendár za tie roky nazbieral vyše 700 miliónov pozretí, len minulý rok sa distribuoval do viac ako stovky krajín.