Roky nezmenili obal a nepotrebovali reklamu. Naše arašidové chrumky poznajú už tri generácie zákazníkov
Tržby firmy, ktorá desaťročia vyrába kultové arašidové chrumky, môžu iné spoločnosti len závidieť.
Úspech aj za hranicami
Zdá sa, že jednoduchosť v podnikaní sa spoločnosti skutočne vypláca. Za rok 2020 zarobila firma niečo cez 600-tisíc eur pri tržbách, ktoré dosahovali 4 milióny eur. Podľa portálu Aktuality.sk takúto ziskovosť nemajú ani najväčšie slovenské obchodné reťazce. Zdá sa, že spojenie tradície a kvality je základným prvkom, ktorým si podnikatelia získajú srdcia slovenských zákazníkov.
Arašidové chrumky si však svojou špecifickou chuťou získali aj množstvo ľudí zo zahraničia, a to najmä vďaka americkej youtuberke EmmyMadeInJapan, ktorá vo svojich videách ochutnáva rôzne kulinárske špeciality. V roku 2015 sa jej do rúk dostali aj chrumky zo Slovenska, z ktorých bola úplne unesená. „Vau. Skvelé,“ komentovala ich výraznú arašidovú chuť vo videu, ktoré si dodnes pozrelo takmer milión ľudí.