Niektoré veci by sme mali vidieť detskými očami
Reklama s názvom "Očami detí" poukazuje na odlišné vnímanie sveta deťmi a dospelými. Na prvý pohľad zábavná hra má v sebe skutočne hlboké posolstvo.
Jednoduchá scéna - niekoľko detí spolu s rodičmi sedí pred veľkou obrazovkou, na ktorej sa objavujú rôzne tváre. Ich úloha je jednoduchá – čo najvernejšie tieto tváre napodobniť.
Zatiaľčo začiatok hry je zábavný a deti aj dospelí si užívajú napodobňovanie bláznivých grimás, náhle príde zmena. Na obrazovke sa objaví postihnuté dieťa. Reakcia detí a rodičov na túto tvár je však celkom odlišná.
Reklama je dielom Asociácie Noémi, ktorá podporuje rodiny jednotlivcov s rôznymi druhmi fyzického či psychického postihnutia. Cieľom asociácie je zmeniť spôsob, akým sa spoločnosť pozerá na ľudí s postihnutím. Reklama nás vyzýva k tomu, aby sme nerobili rozdiely rovnako, ako ich nerobia tí najmenší.