Dobré noviny
Niektoré veci by sme mali vidieť detskými očami
Dobré noviny
Dobré noviny

Niektoré veci by sme mali vidieť detskými očami

Reklama s názvom "Očami detí" poukazuje na odlišné vnímanie sveta deťmi a dospelými. Na prvý pohľad zábavná hra má v sebe skutočne hlboké posolstvo.

Jednoduchá scéna - niekoľko detí spolu s rodičmi sedí pred veľkou obrazovkou, na ktorej sa objavujú rôzne tváre. Ich úloha je jednoduchá – čo najvernejšie tieto tváre napodobniť.

Zatiaľčo začiatok hry je zábavný a deti aj dospelí si užívajú napodobňovanie bláznivých grimás, náhle príde zmena. Na obrazovke sa objaví postihnuté dieťa. Reakcia detí a rodičov na túto tvár je však celkom odlišná.

Reklama je dielom Asociácie Noémi, ktorá podporuje rodiny jednotlivcov s rôznymi druhmi fyzického či psychického postihnutia. Cieľom asociácie je zmeniť spôsob, akým sa spoločnosť pozerá na ľudí s postihnutím. Reklama nás vyzýva k tomu, aby sme nerobili rozdiely rovnako, ako ich nerobia tí najmenší.

Už ste čítali?

Barborka Palušová. / Jedna z posledných fotiek celej rodiny.

Namiesto stužkovej jej pripravovali pohreb. Barborka si nestihla splniť veľký sen, no darovala život

Počas svojho krátkeho života bola anjelik, ktorý všade rozdával…

List od neznámeho dievčaťa zmenil jeho život. Slovák Marián sa vo Vietname zaľúbil a našiel cestu ku káve

Mal som asi naivnú predstavu, že ľudia, čo robia s kávou, sú bohatí, spomína…

Fotograf Miroslav Ondruš a jeho snímka, ktorá ohúrila verejnosť.

Lesník Miroslav Ondruš stál zoči-voči bojujúcim medveďom: Keď odišli, zachvátila ma poľovnícka triaška

Medvedica zaútočila na medveďa a ten sa dlho spamätával z toho, čo sa vlastne…

Seriálový Juan s milovanou Broňou a ich spoločnou dcérkou / Mario Cimarro v Dobrých novinách a Dobrom rádiu

Nikdy nezabudne, ako na pláži uvidel krásnu Slovenku. Mario Cimarro spoznal Broňu po mnohých omyloch

Pozrela sa na mňa s tými svojimi úžasnými modrými očami, až sa…