Aj takto vyzerá konkurencia: Mercedes zablahoželal BMW k storočnici vtipnou reklamou
Gesto, aké sa bežne nevidí v konkurenčnom zápolení, sa teší obľube na sociálnych sieťach.
BRATISLAVA 8. marca - Automobilová spoločnosť Mercedes-Benz zablahoželala svojmu hlavnému konkurentovi BMW k stému výročiu nielen veľmi priateľskou reklamou, ale aj pozvaním na návštevu svojho vlastného múzea.
Konkurenčný boj medzi automobilkami Mercedes-Benz a BMW trvá už celé dekády. Obe spoločnosti súperia o prvenstvo na svojom trhu, no tentokrát sa konkurenčný boj ukázal ako mimoriadne priateľský. Mercedes svojmu súperovi v reklame ďakuje za sto rokov súperenia a priznáva, že bez neho by to bola rovnaká nuda, ako prvých tridsať rokov Mercedesu, kedy ešte bavorský gigant neexistoval.
Okrem blahoželania na sociálnych sieťach a v niektorých novinách vydal Mercedes aj tlačovú správu, v ktorej verejne pozýva zamestnancov BMW do svojho múzea, kde majú v termíne od 8. do 13. marca voľný vstup.
Mercedes tak ukázal, že aj konkurenčný boj by mal mať svoje ľudské pravidlá postavené na vzájomnej úcte a rešpekte. Storočné zápolenie dvoch rivalov je najvýznamnejším dôvodom technologických i hospodárskych úspechov oboch firiem.
Dnes oslavuje BMW 100 rokov od svojho založenia. Blahoželáme BMW Slovensko a ďakujeme - bez vás by to bola nuda. Rovnako, ako prvých 30 rokov zo 130-ročnej histórie Mercedes-Benz.
Posted by Mercedes-Benz Slovakia on Monday, March 7, 2016