Bratislavský kraj prezentuje svoje turistické atrakcie aj na Instagrame
Sociálna sieť Instagram má viac ako 400 miliónov užívateľov, ktorým ponúka možnosť zachytiť i zdieľať najdôležitejšie momenty zo svojho života.
Bratislava 6. apríla (TASR) - Bratislavský kraj prezentuje svoju turistickú ponuku okrem sociálnych sieti Facebook a Twitter od dnes aj na Instagrame. Verejnosti aj týmto spôsobom chce predstaviť atrakcie, krásy regiónu či tipy na výlety.
Podľa výkonného riaditeľa Krajskej organizácie cestovného ruchu Bratislava Region Tourism Lukáša Dobrockého je veľmi dôležité prispôsobovať sa súčasným trendom. "Význam sociálnych sietí je čoraz väčší a máme možnosť osloviť stále viac ľudí," informoval TASR. Ako podotkol, krok vpred to nie je len pre samotnú organizáciu, ale aj pre jej členov ako sú múzeá, mestá, obce či vinárstva.
"Otvoria sa nám ďalšie možnosti propagácie nielen destinácií, ale aj akcií, na ktoré dokážeme presnejším cielením pozvať viac návštevníkov," spresnil Dobrocký.
Sociálna sieť Instagram má viac ako 400 miliónov užívateľov, ktorým ponúka možnosť zachytiť i zdieľať najdôležitejšie momenty zo svojho života.
Podľa Bratislava Region Tourism slúži táto sociálna sieť na sledovanie sveta ľudí z blízkeho okolia, ale aj inšpiratívnych fotografov, športovcov či celebrít. "Umožňuje okamžite zdieľať fotografie a videá na Facebooku a Twitteri, čím umožňuje všetky sociálne siete navzájom prepojiť," spresnila organizácia.