Regína odišla z práce v korporáte a splnila si sen: Žena zvládne veľa, ale musí cítiť, že je milovaná
Na materskej som sa rozhodla, že sa už do korporátu nevrátim, hovorí Regína Kostolná. Neoľutovala to.
Ak by ste sa mali rozhodnúť dnes, zvolili by ste rovnako?
Áno, vnímam to od začiatku ako zmysluplnú prácu, ktorá ma stále baví a napĺňa. Ak klient napíše, že kolagén mu vyriešili problém, tak si nepoviem „predala som“, ale „pomohla som“, čo dáva zmysel môjho podnikania do inej roviny.
Zdá sa, že dnes už výhody kolagénu pozná každý, no len málokto vie, ako spoznať ten kvalitný. Vaša značka pracuje so švajčiarskym kolagénom. Čím vás oslovil?
Tak ako dôverujem švajčiarskym hodinkám, povestnému nožíku či milujem ich čokoládu, aj v oblasti výroby kolagénu ponúkajú niečo viac, ako konkurencia. Švajčiarsko zostáva aj naďalej globálnym lídrom v oblasti patentov, okrem medicíny a farmácie aj v oblasti biotechnológie. Švajčiarov považujem za majstrov, ktorí na základe najnovších poznatkov vedy a výskumu vedia priniesť na trh vždy niečo výnimočné.
Ich rybí kolagén má nielen najnižšiu molekulovú hmotnosť v porovnaní s konkurenciou, čo zabezpečí expresne rýchle vstrebanie a tým aj rýchly nástup účinku, ale dbajú aj na samotný pôvod a zdroj suroviny. Pri výrobe totiž nepoužívajú morské ryby, ale sladkovodné ryby rodu tilapia, ktoré sú citlivé na čistotu prostredia. To oceníte hlavne pri chuti kolagénu. My chuť a vôňu maskovať sladidlom, či príchuťami nemusíme.
Procesy vo Švajčiarsku sú veľmi striktne kontrolované od podmienok získavania suroviny, spracovania, až po výsledok. Ďalej ma presvedčila skutočnosť, že švajčiarsky dodávateľ používa pri výrobe kolagénu výhradne udržateľné zdroje a v žiadnom prípade tam nenájdete kolagén získavaný zo žralokov, mäkkýšov či medúz. Za mňa je teda švajčiarsky kolagén nielen ekologická, ale aj zodpovedná voľba, s rešpektom k prírode. Voľba pre švajčiarsky kolagén bola teda viac ako jasná.
Akými pravidlami sa riadite vo vlastnom biznise? Čo je pre vás dôležité?
Pre mňa je dôležité zostať v tom, čo robím, poctivou a autentickou. Osobná skúsenosť nielen v podnikaní ma presvedčila, že práve vzťahy sú alfa a omega úspechu, nech ho definujete akokoľvek. Vzťahy determinujú veľa vecí okolo nás a v nás. A od ich kvality a hĺbky záleží, či nás ovplyvňujú pozitívne, či negatívne.
A hoci vo všeobecnosti panujú v biznise teórie, že musíte mať široké lakte, aby ste sa chytili, zatiaľ stále verím svojej ilúzii, že práve citlivosť, jemnosť v komunikácii a osobný prístup sú kľúčové. Ako smerom k zákazníkom, tak aj k obchodným partnerom.
Nechcem sa vymedziť len na akýsi online predaj produktu. Chcem ľuďom sprostredkovať zážitok, teda aby mali pozitívnu skúsenosť od prvej návštevy stránky až po zmenu, ktorú spozorujú po užívaní kolagénu. Za každým číslom objednávky je konkrétny človek so svojimi problémami, ktoré chce riešiť. Ja ho chcem touto cestou sprevádzať. Nemôžem sa alibisticky skrývať za nejaké oddelenie zákazníkov, každú jednu objednávku vybavujem osobne a do každého e-mailu vkladám kontakt na seba, aby som bola ku klientovi bližšie.
Na vašom webe sa nachádza zaujímavý výrok: Umierame dňom, kedy sa o seba prestávame starať. Aký je teda recept na pomyselnú dlhovekosť?
Článok pokračuje na ďalšej strane: